Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta” Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym, bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez Klienta bądź osobę trzecią nie będącą przewoźnikiem.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować przed upływem terminu odstapienia od umowy przesyłając stosowny formularz na adres e-mail sklep@internec.systen.pl wraz z podaniem numeru konta bankowego do zwrotu wpłaty  (mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe).

Za odesłane produkty zwracana jest pełna kwota ich wartości, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstapienia od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.

Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży (faktura VAT lub paragon fiskalny) pod adres Systen Grzegorz Tutko ul. Strzelecka 13/15, 66-500 Strzelce Krajeńskie w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia chęci zwrotu towaru z tytułu odstapienia od umowy. Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentacją wydanymi przy jego sprzedaży. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.